banner

Blocu di Fluorite

Fluorspar, u termu cummerciale per fluorite (CaF2) hè a principale fonte industriale di l'elementu fluoru (F).Fluorite hà un lustre vitreous, un clivage octahedral perfettu è una durezza di 4. A densità di fluorite trasparente hè tipicamenti 3,18 g / cm3, secondu l'abbundanza di inclusi fluidi è solidi, a densità di fluorite pò varià da 3,0 à 3,6 g / cm3.Fluorite hà un puntu di fusione di 1418 ° C.

L'usu di u fluoru dipende da a so cumpusizioni chimica, e proprietà di flussu, è a fosforescenza quandu si riscalda è da e so proprietà ottiche è gemlike.A so preparazione implica a separazione da l'altri minerali cù quale hè assuciatu, u trattamentu cumpresi i prucessi cum'è a triturazione manuale, sfracicà, lavà, screening, jigging, è flotazione, secondu a natura di u minerale è a misura in quale a cuncentrazione hè praticabile.

I trè industrii principali in quale u fluoru hè utilizatu sò, in ordine d'impurtanza, (1) u travagliu metallurgicu, (2) a fabricazione di vetru opalescente è sanitari è smaltati, è (3) a fabricazione chimica.Fluorspar hè utilizatu direttamente o indirettu per fabricà prudutti cum'è aluminiu, benzina, schiume insulanti, refrigeranti, acciaio è uraniu.

I prudutti principali di YST Fluorspar includenu fluorispar (CaF2 70% -92%) lump, powder, sand). A nostra cumpagnia di cummerciale internaziunale & magazzinu è fabbrica lacaled in Free Trade Zone Tianjin, Avemu statu impegnatu in l'esportazione di fluorite per parechji anni, è i nostri prudutti sò esportati. in Giappone / Corea di u Sud / Mediu Oriente / Sudeste Asiaticu, etc. Cum'è un fornitore di fluorispar prufessiunale, avemu sempre furnitu prudutti di qualità stabile è di rendiment.

Blocu di Fluorite

Tempu di Postu: Nov-17-2022