banner

Sabbia di Fluorite (Caf2: 90%) per l'Industria di Cimentu

CaF2-90%min

Taglia:0-30 mm

Umidità: 2% max

Imballatu: in big bag

Capacità di supply: 1000MT Per Month

Pagamentu:T/T O 100% LC À VISTA

Consegna: 15 ghjorni dopu a firma di u cuntrattu

Prezzu: Prezzu cumpetitivu

Applicazione: 

Fluorspar hè utilizatu direttamente o indirettu per fabricà prudutti cum'è aluminiu, benzina, schiume insulanti, refrigeranti, acciaio è uraniu.

Hè adupratu in a produzzione di cimentu induve agisce principalmente cum'è un flussu.Hè aghjuntu à a mistura di materia prima di cimentu prima di introduzione à u fornu rotativu.L'aghjunzione di fluorispar furnisce un risparmiu di l'energia termale chì permette à u fornu di funziunà à una temperatura più bassa, risparmiendu cusì carburante.ma ancu pò rinfurzà a viscosità di u liquidu di clinker di sinterizzazione, prumove a furmazione di silicate tricalcium.

Senso fluorspara:

Fluorite (chjamatu ancu fluorispar) hè un minerale di alogenuri cumpostu di fluoru di calcium, CaF2.Hè un minerale isometricu cù un abitudine cúbicu, ancu s'è e forme isometriche ottaedriche è più cumplessi ùn sò micca pocu cumuni.A gemellatura di cristalli hè cumuna è aghjunghje cumplessità à l'abitudini di cristalli osservati.
A parolla fluorite hè derivata da a radica latina fluo, chì significheghja "flussu" perchè u minerale hè utilizatu cum'è un flussu in a fusione di ferru per diminuisce a viscosità di scorie à una temperatura determinata.Stu aumentu di a fluidità hè u risultatu di a natura ionica di u minerale.U puntu di fusione di u fluoruru di calciu puru hè 1676 K.

A nostra spirienza ci dici quantu impurtanza di a piena capiscitura durante l'affari, è quantu impurtanza à pruduce l'altu fluorite quanlity, è cumu per fà l'ordine passa lisu da u principiu.

Avemu sempre cridutu chì u vostru affari OK poi a nostra OK, simu pronti à furnisce vi fluorite di qualità cù prezzi cumpetitivi è i migliori servizii.Accoltamu tutte e dumande da u mondu chì anu interessatu à i nostri beni.

123 (2)

Tempu di pubblicazione: 26-oct-2022