banner

Grumi metallurgici di spato fluoruro (CaF2: 80%-90%)

Fluorite vene in una varietà di culori: incolore, biancu, giallu, blu, verde, rosa, rossu, marrone o quasi neru, ma a varietà viole hè più cumuna.Ideale, fluorite cuntene 51,1% calcium è 48,9% fluorine.Piccole quantità di elementi di terra rara (REE), stronzio è altri elementi ponu rimpiazzà u calciu in a struttura cristallina di fluoru.L'esemplari di cullezzione si trovanu cum'è cubi è ottaedri ben formati.I minerali di fluoruri tipici sò massivi o formanu croste stratificate, globulari è boroidali.

Fluorspar hè unu di i minerali non metallichi di valore intrinsicu moderatu, a dumanda per quale hè aumentata assai dapoi u principiu di a guerra europea, per via di a so utilità in l'industria metallurgica, ceramica è chimica, in particulare in a fabricazione di focu apertu. acciaio, smaltati è acidu fluoridicu.

In l'industria di l'acciaio, u fluoruru cum'è flussu in u prucessu di desulfurization di metalli caldi.Hè generalmente chjamatu fluoru di qualità metallurgica.U cuntenutu di fluorite hè Caf2 80% -90%.Fluorspar hè una materia prima cumuna aduprata à i ferri è sidermaking installations.It hè un agenti flussu putenti.

Dapoi u 2011, YST Fluorspar produce è furnisce minerali fluorescenti premium in Cina.Pudemu furnisce lump metallurgicu di fluoru (CaF2 80% / CaF2 85% / CaF2 90%).I nostri prudutti offrenu soluzioni di punta à i bisogni di i clienti attraversu e nostre attività di ricerca è sviluppu di punta.Semu impegnati à custruisce relazioni cummerciale à longu andà cù i nostri clienti in u mondu sanu.

Pudemu furnisce u Best Price / Best Service / Best Quality per lump fluorescent.

● CaF2: 90% min SiO2: 6% max S: 0,03% max Lump/Sand
● CaF2: 85% min SiO2: 8% max S: 0,03% max Lump/Sand
● CaF2: 80% min SiO2: 14% max S: 0,03% max Lump/Sand

Per ogni altra infurmazione, sentite liberu di cuntattateci è aspittendu i vostri bisogni in questu sensu.

Aspittendu à stabilisce relazioni di cummerciale cordiale cù a vostra cumpagnia.

Grumi metallurgici di spato fluoruro

Tempu di Postu: Nov-17-2022